آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عارف غلامی از استقلال جدا می‌شود؟| ستاره ایرانی در العربی قطر!

  • کد خبر: ۱۱۵۴۳۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
عارف غلامی از استقلال جدا می‌شود؟| ستاره ایرانی در العربی قطر!
به نظر می رسد نقطه قوت استقلال در فصل گذشته، این فصل از صلابت گذشته دور خواهدبود و کار ساپینتو برای تکرار قهرمانی سخت خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال با فرهاد مجیدی فصل گذشته به لطف صلابت مثال‌زدنی‌اش در خط دفاعی موفق شد جام قهرمانی را بدون اینکه شکست بخورد بالای سر ببرد.

حالا اما این فصل خط دفاعی استقلال وضعیت متفاوتی را تجربه می‌کند. داسیلوا، ستاره برزیلی که پست خداحافظی در اینستاگرامش منتشر کرد، سیاوش یزدانی هم به نظر می‌رسد فعلا فرصتی برای بازگشت به ترکیب استقلال نخواهدداشت و حالاحالاها زمان نیاز دارد تا پس از قبولی در دکتری و کسب رضایت برای جدایی از ملوان، با تمرین به روزهای خوبش بازگردد.

از طرف دیگر حسین مرادمند پس از یک نیم فصل بیرون نشستن، دوباره به استقلال اضافه شده و دانشگر هم راهی سپاهان شده‌است.

از جمع مدافعان فصل قبل فقط روی روزبه چشمی می توان حساب باز کرد که قراردادش را با این تیم تمدید کرده، اما حالا شنیده می شود پیشنهادی اغواکننده، عارف غلامی را به سوی قطر روانه خواهدکرد.

مشخص نیست عارف در سالی که جام جهانی را هم در پیش داریم، قید حضور در استقلال را می‌زند و همبازی مهرداد محمدی در العربی قطر خواهدشد یا نه، اما آنچه مشخص است اینکه ساپینتو برای حفظ استحکام دفاعی استقلال کار سختی در پیش دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->